Vylepšili jsme pro vás Osobního asistenta

Počínaje březnem měníme poskytovatele prémiové služby Osobní asistent. Vaše přání bude nově plnit společnost Mastercard prostřednictvím partnera Quintessentially. Jsme přesvědčeni, že se svým Osobním asistentem budete spokojeni ještě více než doposud.

Nadále platí, že Osobní asistent je tu pro vaše nebankovní záležitosti – tedy například objednání květin, zajištění termínu návštěvy zubaře nebo rezervaci letenek. Cokoli ohledně svého účtu, karet, pojištění nebo internetového bankovnictví vyřešíte přes svého Premium bankéře nebo Premium linku.

Telefonní číslo na Osobního asistenta zůstává stejné, tedy 226 226 000, mění se pouze e-mail na osobni.asistent@csob-concierge.cz. Doporučujeme, abyste si oba kontakty uložili a měli je po ruce, kdykoli budete potřebovat.

Kdy se můžete na asistenta obrátit?

Jistě, vstupenky do divadla či na koncert ještě nějakou dobu nejspíš řešit nebudete, ale ani v pandemické situaci naši osobní asistenti nezahálejí. Zajistí vám termín PCR testu v okolí vašeho bydliště, poradí dostupné destinace pro dovolenou a zajistí i letenky. Jednoduše zařídí, aby všechny etapy vaší cesty proběhly bezpečně s ohledem na stávající situaci.

Osobní asistent je tu pro Vás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, třeba když:

  • potřebujete doporučit, vyhledat nebo zarezervovat restauraci
  • přejete si zajistit vstupenky na kulturní, sportovní nebo společenskou událost;
  • chcete vyhledat a rezervovat dostupné ubytování nebo doporučit možné aktivity;
  • nedaří se vám dokončit online nákup a potřebujete poradit;
  • chtěli byste udělat radost kyticí nebo dárkem;
  • prostě potřebujete ušetřit čas a věnovat se něčemu jinému.

Zajímá vás, co už Osobní asistent pro naše klienty zajistil? Přečtěte si pár příběhů ze života.