Nahlásit pojistnou událost je s Hlášenkou hračka

Nahlášení pojistné události nikdy nebylo tak snadné. Díky nové elektronické Hlášence ČSOB Pojišťovny odpadá zdlouhavé papírování nebo návštěva pobočky. Teď vám k tomu bohatě postačí mobilní telefon. Stačí zapsat, uložit a odeslat a průběh vyřízení události můžete sledovat jako doručení zboží z e-shopu.

Pojistnou událost jednoduše nahlásíte tak, že se přihlásíte do Klientské zóny. Díky tomu odpadá zdlouhavé vyplňování osobních údajů. Pak už jen stačí uvést, zda se jedná o škodu na autě, v domácnosti, nebo takovou, kterou kryje vaše cestovní pojištění. V průběhu hlášení pak rovnou přikládáte potřebné dokumenty – fotky, technický průkaz apod.

Obrovskou výhodou je, že celý proces zabere jen pár minut a vše je velice intuitivní. Ihned po nahlášení škody vám přijde odkaz, přes který můžete sledovat, jak se řešení vaší pojistné události vyvíjí. „Je to podobné, jako když si v e-shopu objednáte boty a sledujete, jak vám je doručují,“ přibližuje hlavní výhody David Bláha, vedoucí týmu přímé distribuce a webů s tím, že klient ČSOB se k Hlášence dostane přes Klientskou zónu na jeden klik ze svého Smartbankingu či internetového bankovnictví.

Nový způsob hlášení škod mohli naši klienti poprvé využít už v době společenských restrikcí kvůli covidu 19, kdy byla velká poptávka po distanční komunikaci. Kromě infolinky a webu tak měli v rukou další velmi efektivní pomůcku dostupnou nonstop. „Tento způsob komunikace s pojišťovnou slavil okamžitý úspěch – od února do poloviny dubna tímto způsobem nahlásili naši klienti téměř 3 tisíce pojistných událostí,“ uzavírá David Bláha z ČSOB Pojišťovny.