Ochrana před nástrahami na internetu

Internet není jen svobodný přístup k informacím a zábava, má také své stinné stránky a může být zneužit i pro trestnou činnost. Pokud byste v online prostředí potřebovali kdykoli podat pomocnou ruku, jsme tu pro vás.

Ochrana před nástrahami na internetu

Jako jediní na českém trhu pro vás máme řešení, jak se v online prostředí bránit, a to díky pojištění internetových rizik. Můžete si ho zvolit jako jedno ze tří typů pojištění zdarma, které ke svému Premium Kontu máte. Je dobré si ho případně dojednat zvlášť, stačí kontaktovat svého Premium bankéře.

S čím vším umí pojištění pomoci?

Ať už se vám stane nepříjemnost na internetu, nebo s platební kartou, poradíme vám a pomůžeme vám dát vše opět do pořádku. Stačí kontaktovat naši asistenční službu 272 099 965 a my se už o vše postaráme. Posoudíme, zda je právo na vaší straně, vyřídíme reklamační řízení a budeme vás bránit i soudní cestou, pokud na to dojde. Když budou vaše právní kroky neúspěšné, uhradíme vám vzniklou škodu.

Pojištění internetových rizik vám může pomoci například s následujícími potížemi:

  • Problematická objednávka zboží na internetu.
  • Hacknutý počítač.
  • Zneužití osobních dat.
  • Zneužití přístupových údajů do internetového bankovnictví.
  • Negativní a nepravdivé informace o vaší osobě online.
  • Kyberšikana na sociálních sítích.

Navíc je součástí pojištění i IT asistence, která vám pomůže například s nefungujícím internetem, nesrozumitelnými hláškami na počítači či instalací programů. Náš odborník vám poskytne telefonní konzultaci, případně se vám vzdáleně připojí k počítači a problém vám pomůže vyřešit.

Co například pojištění vyřeší

  • „Místo hifi soupravy mi přišel nefunkční krám.“
    Pojištění vyjednalo reklamaci závadného zboží, kterou prodejce klientovi neuznal. Nemusíte se tak bát například platby předem ani nákupů online.
  • „Ze zahraničního e-shopu mi poslali neoriginální obuv.“
    Pojištění uhradilo kupní cenu zboží, které se ukázalo po dodání jako neoriginální. Můžete tedy v klidu nakupovat ve všech e-shopech, a to i v těch zahraničních.
  • „Můj syn se stal obětí kyberšikany.“
    Pojištění odstranilo informace poškozující pověst klientova syna. Pokud byste se vy či vaši blízcí stali obětí kyberšikany, postavíme se za vás.
  • „Někdo mi vybral účet.“
    Pojištění pomohlo soudně vymoci ukradenou částku. Pokud by vám někdo zcizil údaje k účtu, pomůžeme vám zjednat nápravu.