Vaše cestovní pojištění je ještě lepší

Užívejte si své cesty a starosti nechte na nás – cestovní pojištění k vaší kartě jsme od 1. července posunuli zase o level výš. Zjistěte víc.

Letní cestování je čas, kdy hodíte problémy za hlavu a soustředíte se jen na sebe a nové zážitky. Proto jsme k cestovnímu pojištění přidali pár vylepšení. Přitom stále platí, že ke kreditce je pojištění zdarma, a pokud máte debetní kartu, výše poplatku zůstává stejná, jak jste zvyklí.

  • Pojištění platí i pro děti až do 21 let
    Ve variantě EXTRA Family platí pojištění pro všechny členy rodiny, i když cestují bez vás. U spolupojištěných dětí jsme zvýšili věkový limit z 18 let na 21 let včetně.
  • Zahrnuli jsme onemocnění covid-19 mezi akutní onemocnění
    Co to pro vás znamená? Pokud na dovolené onemocníte covidem-19 a budete muset v zahraničí zůstat v karanténě, zaplatíme vám nezbytně nutné výdaje na ubytování a stravu po dobu pobytu. Přečtěte si více informací.
  • Hradíme nutné telefonní hovory s asistenční službou
    Už ani korunu za to, že se chcete dovolat pomoci. Zaplatíme za vás hovory ze zahraničí s asistenční službou až do výše 5 000 Kč.

Na co se nás nejčastěji ptáte

Je potřeba, aby pojištěné osoby žily ve společné domácnosti?

  • Ne, ale je třeba, aby se jednalo o blízkou rodinu, tj. rodiče a děti, prarodiče a vnuci, sourozenci, manžel/manželka, partner/partnerka, druh/družka.

Může cestovat moje manželka s dcerou starší než 22 let? Berete je pak jako 2 dospělé pojištěné osoby?

  • Ne, vy jako držitel karty jste vždy jednou z pojištěných osob, i když do zahraničí necestujete. Pojištěna je pouze 1 další dospělá osoba.
  • Pokud bude tedy do zahraničí cestovat vaše manželka a dospělá dcera a oběma by se stal úraz, pojistné plnění poskytneme pouze jedné z nich.

Pokud zakoupí a zaplatí zájezd nebo letenky manželka klienta (držitele platební karty s pojištěním ve variantě Family), může být uplatněno storno zájezdu či letenek?

  • Ano, pokud se bude jednat o letenky pro pojištěné osoby. Pro cestovní pojištění ve variantě Extra Family neplatí podmínka zakoupení/zaplacení zájezdu kartou, ke které je sjednané pojištění (zájezd může být zaplacen i jinak, třeba v hotovosti).

Pokud si koupím ubytování na booking.cz, letenky na letenky.cz pro celou rodinu a syn onemocní, můžu uplatnit storno na všechny osoby a všechny náklady (ubytování i letenky)?

  • Ano, pokud kvůli nemoci jednoho člena rodiny zrušíte zájezd pro celou rodinu, můžete si uplatnit náklady za všechny pojištěné osoby. Úhrada max. do stanoveného limitu pojistného plnění (50 000 Kč na osobu), spoluúčast 10 %.

Co potřebuji k tomu, abych mohla uplatnit pojištění spoluúčasti na zapůjčené auto v zahraničí?

  • Dobré je mít s sebou kartičku asistence a uložit si do telefonu kontakt na asistenční službu a infolinku pojišťovny.
  • Není nutné mít s sebou v zahraničí platební kartu s pojištěním.

Kde najdu, jakou mám variantu pojištění?

  • Najdete ji ve své aplikaci ČSOB Smart na úvodní stránce v dlaždici Pojištění. V internetovém bankovnictví se stačí podívat do Zóny pojišťovny / Moje smlouvy.

Kde najdu bližší informace o Cestovním pojištění ke kartě?

 

Všechny důležité informace ke službě Premium naleznete na našem webu www.csobpremium.cz.